Home Reportage Thailand 2002 12/1 Lördag; Taihland here we come… - 31/1 torsdag; Nu har vi bara 2 hela dagar kvar
12/1 Lördag; Taihland here we come… - 31/1 torsdag; Nu har vi bara 2 hela dagar kvar PDF Skriv ut E-postadress
Skrivet av Administrator
2011-01-20 21:14
Artikelindex
12/1 Lördag; Taihland here we come…
13/1 Söndag; Hua Hin
27/1 söndag; Dykning – trodde vi
28/1 måndag; Koh Tao till Hua Hin
29/1 tisdag; Hua Hin
30/1 onsdag; Press, pressa, pressa………
31/1 torsdag; Nu har vi bara 2 hela dagar kvar
1 feb. Fredag; Fortsatt pressning…..
2/2 lördag; Dags att åka hem
Alla sidor

31/1 torsdag; Nu har vi bara 2 hela dagar kvar

Samma procedur som igår, fast idag var vi lite sena ner till stranden. Det fanns bara stolar kvar en bit upp på stranden. Det var helt ok, bättre än att ligga direkt på sanden. Det blir lite varmare men då får man bada lite mer istället. Sola, bada, läsa toppen, toppen. Det är en lisa för själen. Detta skall vi drömma tillbaks till när vi kommer hem. Varken Pär eller jag längtar hem. Hela tiden pratar vi om hur vi skall kunna slippa åka hem. Finns det inget vi kan göra, men tyvärr finns det ju inte det. Det är bara att rätta sig i ledet och flyga hem.

Vi tog en macka på stranden som mellanmål, deras Club Sandwich är verkligen god.

Vi hade fått tid att prova våra kläder 21,00, men vi gick förbi skräddaren och frågade om det gick bra tidigare och det är klart att gjorde. Kläderna var så bra och det kommer att bli snyggt. När vi var klara gick vi ut för att shoppa. Första anhalten var byxor och skjorta till Pär och Fredrik. Byxor som man kan göra om till shorts. För 1800 baht dvs. 450:- fick vi 2 par byxor och 2 skjortor. Sedan köpte vi nya högtalare 70 baht fattigare. Vi gick för att äta på vårt favoritställe Sirin Garden. Idag åt vi Kyckling spett som var grillade. Urgott ! Det mesta vi ätit har varit så gott. Promenad som vanligt hem till hotellet. Det är konstigt vi är så trötta på kvällarna. Det blir inget partaj knappt någon öl heller, men det är skönt. Vi slappar och kopplar av så att vi kan återvända till civilisationen någorlunda utvilade.

Senast uppdaterad 2011-01-20 21:45

Undersökning

Vilken är den bästa stad du besökt?